Четвер
28.03.2024
22:12
 
Fucking Gorky Park
 
Вітаю Вас Гість | RSSГоловна | Статті | Реєстрація | Вхід
Меню сайту


ВГорькому
Категорії каталога
Теорія [16]
читайте Кропоткіна)
Методи і поради [9]
АнтиСистема [10]
Музика [9]
Маніфести [7]
Наші статті [5]
альтер-глобалізм [1]
Антифашизм [3]
Суспільство [17]


Головна » Статті » Статті » АнтиСистема

Анархія: утопія чи реальність?
Анархія: утопія чи реальність?

Передісторія того, чому я роздумую над цими речами в принципі не важлива. Я прочитала купу різних статей, цитат і абзаців з різних книжок, інтернету, користувалася послугами нашої могутньої Вікіпедії, прослухала силу-силенну пісень про анархію, чула розмови багатьох людей, які звуть себе анархістами, але…Але, але…практично все, що йшло до мене з різних потоків інформації являється певною мірою утопічним абсурдом! Чому? І що саме я маю на увазі?

Анархія – це свобода! Панк – це протест! Революція – це добре, це зміни, це класно…Мас-медіа – це параша, навіювання всякого гавна, реклама, що створює імідж цього всього – ще більша параша…Масова музика – та взагалі унітаз, гроші – це те, що вбиває в людині живе…Геть це все!!!Геть!Назавжди з нашого життя!DIY рулить тд.тп.

Настрій це все створює такий…піднесений)) Ну…в принципі хороші ідеї,справжні, людські…але шось хочеться глибше копнути лопатіщьою…

Ми всі живемо в сучасному суспільстві. Люди, які створили це суспільство, колись жили по законам анархії взагалі-то…Була свобода. Гуляй де хочеш, дрочи де хочеш, їж що хочеш, слухай кого хочеш, говори що хочеш. Круто було…нам би так! А от цікаво, чого ці ідіоти з роками, віками, тисячоліттями від цього відмовились? Ну так,йшов прогрес, разом з ним причалапало суспільство, держава, гроші, товари, техніка, реклама, масова культура і шалені крики типу: «Це все наше!!!Хапайте його швидше, це класно!»
Але ж тоді було краще,так?Чи ні? І чому, люди, маючи свободу, повну, від неї відмовились? ЧОМУ???

В словнику самому звичайному, знайшовши розділ прикметників, ми побачимо, що слів, які характеризують людину з негативної точки зору, в порядок набагато разів більше, ніж з позитивної. Невже тому, що в людині більше злого, ніж хорошого? І взагалі, що ви думаєте з цього приводу? Особисто в мене і в мого близького оточення сірих і чорних днів у житті було більше, ніж яскравих…Переважно із-за того, що якась мразь псувала чи настрій, чи життя …А в ролі мразі – самі звичайнісінькі люди…І я в цій ролі бувала не однократно, і ви…

Ну а по сценарію будемо далі плюватися на все гальмо, що створили якісь люди до нас…в першу чергу на державу та гроші…Ви цікавилися колись історією виникнення грошей? Якщо так, маладці, нє – почитайте… Будь-який продукт для свого виготовлення потребує часу та праці. А якщо зима, де брати шуби і продукти? Хто і як їх буде робити? Фабрики, фабрики…чи лебідь, щука і рак???Які врешті – решт не шубу зроблять, а десятки літрів самогону… Контроль – це не завжди погано, якщо він розумний.А контролювати всім відразу – це утопічно,бо людська природа візьме гору! Інакше, чому ми досі не лишились жити так,як колись наші пра-криси???

Один мій друг кричав, що влаштує анархістичну революцію серед ночі з чорними прапорами. Інший – що анархія колись стане світовою, глобальною… Що це все можливо… Утопія це все, на жаль. Чому? А як вам в ролі анархіста, наприклад Джордж Буш або Янукович? Або гопнік Коля з ПТУ??? Свідомість цих людей ніщо не змінить, ніякі чужі слова та переконання. Це утопія! Хіба що вони самі себе змінять. Але навіщо?? Їх і так цілком влаштовує сучасне життя! А браконьєрів цілком влаштовує вбивати тваринок для розваги, а маніяків – вбивати людей…а ґвалтівників – ґвалтувати людей...Та й не мало хто крав у цьому світі! Така от наша природа!Такі от ми, люди! Поганого більше ніж хорошого! І досить собі брехати, досить вірити у фантазію! Це неможливо! Таких от Бушиків і Колічок 99,8 % населення землі!І так буде і далі, бо великий план діє…

Якщо хтось і досі не зрозумів до чого я веду, то повторю ще раз: анархія як глобальне явище – це утопія! Не вірите, ЖИТТЯ ВАС НАВЧИТЬ У ЦЕ ВІРИТИ! Та і навіщо анархію робити глобальною? Все, що глобально – це ж галімо, правда?Все, що поширено – це погано,правда?На цьому ж гроші заробляють?Хтось заробляє,правда? А гроші з цієї землі не зникнуть нікуди,бо це – еквівалент нашої праці. Ніхто не мінятиме 2 кг яблук на пучок солі, як колись…Бо прогрес, бо така наша ГЛОБАЛЬНА природа…Та, доречі, людина – це теж глобально…гг=) може винищим все глобальне???
Багато хто любить кричати: « Я анархіст! Геть систему!» , хоча сам їздить в маршрутках, купує за мамині або татові гроші продукти та одяг, ну, або за зароблені гроші, отримані від роздавання РЕКЛАМНИХ або ПОЛІТИЧНИХ листівок! Хіба не так??? Ну да-да…анархісти…угу..=)А ще люблять анархісти музику слухати андеграундну, особливо Секс Пістолс, Анті-Флег, Рамоунс…ну да, класний андеграунд..на ньому гроші не заробляються, нє…то не система…зовсім! А може досить брехати собі, ааа??? І так всі брешуть. Задумайтесь для свого блага…*пауза і дискусії*…

А тепер особисто до мого сприйняття анархії…Воно в мене є, сформоване мною=)
Навіщо пхати в голову комусь свої ідеї? Поясніть! Гітлер теж сунув…і успішно, багатьох перло) Досунувся…так і зараз дехто просуває свої ідеї в маси!!! *не забудь, маси то зло!!!*
Людина – це індивід, особистість, яка формує суспільство, впливає на нього, при бажанні, звичайно=) Кожен живе як хоче, в принципі…Хтось шукає свободи в державі, а хтось…. – в собі…Так от,я прихильна до другого варіанту…Ми часто брешемо собі, робимо боляче, інколи не розуміємо, часто вбиваємо самих себе! Морально, фізично…По фігу!Ми загубили свободу в самих собі! Причому практично всі! Навіть ті, хто велично причепив на себе якийсь ярлик типу «анархіст», «похуїст», «дибіл», «вегетаріанець»…Багато що я чула…
Ми самі собі вороги!!! А ще частіше, вбивці!
Ой, багато в кого на цій землі виникала бодай думка про суїцид…Так от, допоки не буде анархії в собі, в своїй душі чи в своєму серці (залежно хто в що вірить), її ніколи не буде в світі! Спочатку треба розібратися в собі, а потім вже іншим допомагати! Бо допомога потрібна всім, і вам, і мені, бо ми всі люди!!!
Згадалися мені слова деякі…От вони:
«царит анархия и хаос у меня в голове
но навести там порядок никому не позволю
я за пределами круга, я всегда буду вне
я одинока, я знаю, но на то моя воля!»
В мене виникає питання. Людина, яка написала ці слова відносить себе до анархістів.Причому тут «анархия и хаос»??? Сполучник «і» сполучає два слова,робить їх рівнини, а «але» протиставляє…Анархія – це порядок у самому собі в першу чергу. А це що таке: «но навести там порядок никому не позволю»??? А от це – брєд повний! Нема порядку і спокою в собі, нема його і в навколишньому світі…Яскравий приклад чіпляння ярликів:
не розуміючи нутром, що цей ярлик має в собі нести, називаєм себе «анархістами»…Буває…
Людина по своїй природі має відчувати комфорт в своєму тілі, в своїй голові. Тоді лиш вона буде воєдину з природою, такою ж вільною як природа, адже анархія – це свобода, це гармонія природи з природою! Мені пощастило побачити анархістів в цьому житті, справжніх, а не фальшивок! І це прекрасно, щиро кажу! Це йшло від серця, а не від моди чи від ідей…Це йшло від природи…А коли це буде зроблено, людина сама по собі зможе відійти від анархічної утопії до повної свободи, що захопить дух повністю, від лапок до голови!!! І якщо це зробить кожна людина на землі,кожна-кожна, тоді настане анархія світова.
Якби ж кожен цього хотів…Анархія можлива в людині, але в сучасному суспільстві – на жаль…Починати треба з самого себе, не даремно ж кажуть: «Якщо хочеш змінити цілий світ, зміни в першу чергу самого себе»!!!

Ваша Марі…

Категорія: АнтиСистема | Додав: Marintusss (16.12.2008) | Автор: Маріна
Переглядів: 1174 | Коментарі: 8 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 8
1 fantom  
0
ну стаття взагалі нормальна...
зрозумів, в принципі що ти хотіла сказати....
але по змісту починати дискусію не буду, так як знаю чим це закінчиться

просто скажу що стаття перенасичена стереотипами... дуже класичні штампи..
мало аналізу і порушені причинно-наслідкові звязки

порада: формуй в голові, або десь на папері план статті та більш посилайся на об"єктивні (а не субєктивні) факти

але класно що написано щиро і чітко видно твою позицію smile


2 Marintusss  
0
дякую!

3 Nancy  
0
Маринка, я за тебе дуже радий! Правильно робиш, що визначаєш для себе категорії, але це тільки початок, через рік на свої думки виложені на порталі будеш дивитися дещо по іншому. Для того щоб почати дивитися по іншому незабувай думати і пізнавати, про і цей світ.
Для початку рекомендую розібратися із категорією "хаос" просто 20 раз прочитай вікіпедію стаття "хаос".
Бажаю тобі вдачі і творчої наснаги!
Цілую, назавжди твій Владік!

4 punk-pin  
0
А от цікаво, чого ці ідіоти з роками, віками, тисячоліттями від цього відмовились? Ну так,йшов прогрес, разом з ним причалапало суспільство, держава, гроші, товари, техніка, реклама, масова культура і шалені крики типу: «Це все наше!!!Хапайте його швидше, це класно!»
Але ж тоді було краще,так?Чи ні? І чому, люди, маючи свободу, повну, від неї відмовились? ЧОМУ???

1)Ніхто свідомо від цього і не відмовлявся! просто з'явилась верства населення, яка вирішила що можна жити за рахунок інших от і все, а те що ми маємо замість того що було то лише плоди експлуататорських методів наших "володарів"

В словнику самому звичайному, знайшовши розділ прикметників, ми побачимо, що слів, які характеризують людину з негативної точки зору, в порядок набагато разів більше, ніж з позитивної. Невже тому, що в людині більше злого, ніж хорошого? І взагалі, що ви думаєте з цього приводу? Особисто в мене і в мого близького оточення сірих і чорних днів у житті було більше, ніж яскравих…Переважно із-за того, що якась мразь псувала чи настрій, чи життя …А в ролі мразі – самі звичайнісінькі люди…І я в цій ролі бувала не однократно, і ви…
2)Особисто в мене сірих днів було мало, навіть ті що були я переосмслив (Як казав Ніцше та згодом його перефразував Летов "Все что меня не убивает, делает меня сильнее") А поганих слів більше лише через те, що користувачам нашої свободи вигідно щоб наші світлі голови були забиті агресією один до одного, так ми не можемо згуртуватись та об'єднатись для боротьби

А якщо зима, де брати шуби і продукти? Хто і як їх буде робити? Фабрики, фабрики…чи лебідь, щука і рак???Які врешті – решт не шубу зроблять, а десятки літрів самогону… Контроль – це не завжди погано, якщо він розумний.А контролювати всім відразу – це утопічно,бо людська природа візьме гору! Інакше, чому ми досі не лишились жити так,як колись наші пра-криси???

3)
Повір ? коли мороз буде лапати за сраку, людська природа візбме верх, але це буде виготовлено у виготовленні саме теплого одягу, бо людина не дозволить собі загинути! а конроль, це трішки не те що ти думаєш. В данім випадку треба консенсус, а саме зібрання групи людей(наприклад) комуни, яка і вирішить що треба теплий одяг , а не самогон(як мінімум одному не сподобається ідея самогону(така вже вона людська природа) і тоді потрібно буде дійти згоди і як мінімум той хто не хоче загинути від холоду не буде виготовляти самогон)


5 punk-pin  
0
Один мій друг кричав, що влаштує анархістичну революцію серед ночі з чорними прапорами. Інший – що анархія колись стане світовою, глобальною… Що це все можливо… Утопія це все, на жаль. Чому? А як вам в ролі анархіста, наприклад Джордж Буш або Янукович? Або гопнік Коля з ПТУ??? Свідомість цих людей ніщо не змінить, ніякі чужі слова та переконання. Це утопія! Хіба що вони самі себе змінять. Але навіщо?? Їх і так цілком влаштовує сучасне життя! А браконьєрів цілком влаштовує вбивати тваринок для розваги, а маніяків – вбивати людей…а ґвалтівників – ґвалтувати людей...Та й не мало хто крав у цьому світі! Така от наша природа!Такі от ми, люди! Поганого більше ніж хорошого! І досить собі брехати, досить вірити у фантазію! Це неможливо! Таких от Бушиків і Колічок 99,8 % населення землі!І так буде і далі, бо великий план діє…
4)
Колі та БУШИ не зможуть вжити в суспільстві, котрому не потрібні їх насильницькі методи? саме для того і пишуться суспільно політичні праці, саме для того і друкується багатотонна інформ агітація, діти коль і бушів будуть рости в іншому , світлому суспільстві. Залякані савдемоп люди теж не не могли представити що будуть жити маючи таку свободу яку ми маеємо зараз!!! їм теж було добре!! а до того всім було добре при цареві, а до того було і під Ханом добре! Ти не помічаєш того ,що люди самі підсвідомо прогресуючи рухаються в зворотньому напрямку, все більш і більш розв'язуючи мотузки на руках! Хоча також застосовуються і нові методи керування натовпом, наприклад масова наркоманія та алкоголізм, розбещення суспільства, пропаганда насилля. Ти навіть не уявляєш та і я лише пробую уявити наскільки зміниться суспільство? якщо перестати годувати його ЗЛОМ(Думаю залишу трактування даного слова відкритим) Особисто я колись жив тільки ХОЙ РИГАВ НАСРАВ і думав що все гуд, з того часу суспільство не змінилось глобально, але те що я зараз підтримую відкрило мені очі, гопи які живуть зі мною тепер теж не смітять на вулицях і переводять бабок через дорогу, вони знають що патлатий не означає нічого, що є як барани так і нормальні. ВОни бульше не вживають слів ЖИД ХАЧ ТА НІГЕР? бо розуміють що всі ми однакові а такі слова лише створюють в них внутрішньо звіра який по неволі примушує когось ненавидіти! Вони теж згідні жити так як є, але усвідомлюючи що можна без зусиль жити краще. Шкода що для цього їм треба подавати приклад, бо часом я мушу стримувати себе від дебошу(як би це не було уявно круто) бо тоді дкбош будуть чинити і вони, і тоді наша драбина рухне і ми знов впадемо в яму один одному на голову! І я не скажу що мені стало нецікаво бо я не маю давніх веселих занять? я відкриваю двері в світ інших цінностей, я відкидаю егоїзм і живу цілим світом, коли я віддаюсь оточуючим вони починають віддавитись мені я називаю це коханням! ЗАГАЛЬНИМ ГЛОБАЛЬНИМ коханням, я солідарний до тебе і твоя людяність прокидається і рветься з за решітки і ТИ солідарний до мене.(далі буде просто демагогія тому цю тему закриваю)

6 punk-pin  
0
Якщо хтось і досі не зрозумів до чого я веду, то повторю ще раз: анархія як глобальне явище – це утопія! Не вірите, ЖИТТЯ ВАС НАВЧИТЬ У ЦЕ ВІРИТИ! Та і навіщо анархію робити глобальною? Все, що глобально – це ж галімо, правда?Все, що поширено – це погано,правда?На цьому ж гроші заробляють?Хтось заробляє,правда? А гроші з цієї землі не зникнуть нікуди,бо це – еквівалент нашої праці. Ніхто не мінятиме 2 кг яблук на пучок солі, як колись…Бо прогрес, бо така наша ГЛОБАЛЬНА природа…Та, доречі, людина – це теж глобально…гг=) може винищим все глобальне???
Багато хто любить кричати: « Я анархіст! Геть систему!» , хоча сам їздить в маршрутках, купує за мамині або татові гроші продукти та одяг, ну, або за зароблені гроші, отримані від роздавання РЕКЛАМНИХ або ПОЛІТИЧНИХ листівок! Хіба не так??? Ну да-да…анархісти…угу..=)А ще люблять анархісти музику слухати андеграундну, особливо Секс Пістолс, Анті-Флег, Рамоунс…ну да, класний андеграунд..на ньому гроші не заробляються, нє…то не система…зовсім! А може досить брехати собі, ааа??? І так всі брешуть. Задумайтесь для свого блага…*пауза і дискусії*…

5) На всі твої питання відповідь НІ!
Далі не плутай автономів та анархістів! анархіст це той хто керується ідеями? а автоном той хто перейшов в стан відокремлення від існуючого суспільства!(нажаль не маю часу розписвати, не подумай нічого лівого, мені не досить приємну новиту щойно повідомили, трошки тяжко писати стало) анархізм не виклює і немало вигороджує експропріацію! Також є така суспільно політична ідея Як анархо капіталізм, раджу ознайомитись))) особисто я її не підтримую як ідеал але абсолютно не відкидаю як перехідний варіант. ОСОБИСТО я вважаю що суспільство треюа підготувати до зміни устрою, а для цього требе вдосконалити існуючу нехай демократію, всього навсьго наразі треба спрощувати систему? треба готувати суспільство до кращого життя? показуючи приклад в теперішному устрої, зважаюси на любимий всіма капіталізм та ієрархічність! можлибо досягнення будуть настільки великі що ніяка анархія і потрібна не буде ще мільярд років! свобода рівність і солідарність можлива і маючі грошовий обіг та інститути правляння! ле вони абсолютно не є обовязковими факторами для сводоби рівності та солідарності!! І все марина мені приходиться тестувати на собі та натобі! тому я наразі нехочу переходити в ряди автономів? мій моральний розвиток наразі обіцяж перехід ще до багатьох стадій розвитку!! а щоб не висіти в мами на шиї я займаюсь агітаціє, а точніше поверхневою експропріацією капіталу який я витрачаю навідміну від багатоьх а також від тебе не на САМОЗАДОВОЛЕННЯ а на життево необхідні потреби !! Я сильно змінився за останніх пів року!! Дуже сльно!! КОли дрізі бухають я маю час думати, я харчуюсь щоб бути дієздатним але щоб задоволити смакову наркоманію!! ТОУМУ мій самомпрогрес пішов в егометричній прогресії!

І на кінець скажу! Я солідарний з думкою вдовенка? ти ще багато чого морально досягнеш якщо захочеш!/ бо дана думка досить початкова!!! я теж таку мав.
Маси то не зло! треба розрізняти Згуртованість і сліпий натовп, а що одне що інше і є масса народу? суспільства людства!!! натовп і сліпий натовп РІЗНІ речі!! ОКЛИ цйде сто ловік під одним прапором то не стадо а коли йде сто чоловік ЗА одним прапором? оце є стадо! а маса то водному і вншоу випадку!!! а твоє усвідомлення пропопсу на мою думку мізерне!! бо коли щось створено для загального користування та сприйняття то ДОСЯГНЕННЯ!! а те про що гориш ти це зомбування!!!
Також солідарний з думкою фонтома, що твої думки переповнені стереотіпами, котрі створено для того щоб ти саме так і думала як ти удмае? доки ти кажеш що свободне? солідарне та любляче суспільство то УТОПІЯ ТВОЇ "Хазяїни щиро посміхаютьс ядо тебе і киваючи голово дають тоді цукерку? колір і смак яко ти сама їм повідомиш"


7 Marintusss  
0
мало хто розуміє мій сарказм,аднако...ну нічо)так,для загального розуміння скажу, що половина моїх слів мала сприйматися з моїм коханим жестом "дволапок" - про попсу в тому числі=)вот)а на рахунок формування моєї думки - поживем, побачим...ще хочу сказати,на рахунок :
"...мій моральний розвиток наразі обіцяж перехід ще до багатьох стадій розвитку!! а щоб не висіти в мами на шиї я займаюсь агітаціє, а точніше поверхневою експропріацією капіталу який я витрачаю навідміну від багатоьх а також від тебе не на САМОЗАДОВОЛЕННЯ а на життево необхідні потреби !! ...", то ,Пін, тут тобі краще не судити мене, бо знаєш ти мене не дуже добре *підморгує")дякую шо висловилися нормально, не те шо дехто *я не маю на увазі Фантома, нє..."

8 Marintusss  
0
"...Також солідарний з думкою фонтома, що твої думки переповнені стереотіпами, котрі створено для того щоб ти саме так і думала як ти удмае? доки ти кажеш що свободне? солідарне та любляче суспільство то УТОПІЯ ТВОЇ "Хазяїни щиро посміхаютьс ядо тебе і киваючи голово дають тоді цукерку? КОЛІР І СМАК ЯКО ТИ САМА ЇМ ПОВІДОМИШ"..."
ти впевнений???розкажи мені детальніше!!!розкажи мені краще про мене, бо я шось погано СЕБЕ видно розумію...
???ЦУКЕРКА?


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Форма входу
Логін:
Пароль:
TOP5
[06.03.2009][Наші статті]
Притулок для собак! (4)
[16.12.2008][Звіти з подій]
ФнБ (14)
[27.01.2009][Музика]
Панк/хардкор и дискриминация (1)
[12.02.2009][DIY]
Делаем трафартет из фотографии (0)
[18.02.2009][DIY]
DIY переплет книг (0)
Друзі сайту
Друзі:
Go! Anarcho-Punks!

metal.lviv.ua
Наша кнопулька:




для обміну
кнопульками стукати
368057070 - Пін
449594459 - Фантом


Статистика


Rambler's Top100




зараз на сайті: 1
лєвих: 1
проюзаних: 0
CopyLeft: Вільне розповсюдження і цитування © 2024